مصاحبه آرشیو خبر ها
یووه از هیچ تیمی نمی ترسد

یووه از هیچ تیمی نمی ترسد

پل پوگبا ستاره ی بانوی پیر از این که تیمش به عنوان تیم دوم گروه D به مرحله ی حذفی رقابت های لیگ قهرمانان صعود کرده است نگرانی ندارد و معتقد است رویارویی با بایرن، بارسا و یا زنیت تفاوتی ندارد و همه ی تیم ها یکسان هستند.

 

بیانکونری شب گذشته دیدار پایانی مرحله ی گروهی را با نتیجه ی 1-0 به سویا واگذار کرد و برد 4-2 منچسترسیتی در مقابل مونشن گلادباخ منجر به صعود منچستر سیتی به عنوان تیم اول گروه شد.

 

پوگبا در این باره به اسکای گفت:

 

" هدف تیم صعود به مرحله ی بعدی بود، می توانستیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم، اما این اتفاق نیفتاد و حالا باید به چیزهای دیگری فکر کنیم. در حال حاضر ما به بازی بعدیمان در لیگ [مقابل فیورنتینا] فکر می کنیم که می تواند دیداری تعیین کننده و بسیار مهمی برای این فصل ما باشد."

 

" تیمی که یووه از رویارویی با آن در مرحله ی بعد اجتناب کند ؟ ما یوونتوس همیشگی هستیم و همواره می خواهیم برنده باشیم و عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم."

 

" همانند فصل گذشته، چه در مقابل بایرن مونیخ یا بارسلونا و چه در مقابل زنیت بازی کنیم، همه تیم ها در شرایط یکسانی هستند. هیچ کس نمیداند بازی های لیگ قهرمانان چگونه پیش می روند."

 

بانوی پیر مشکلاتی را در ابتدای فصل تجربه کرد و پوگبا نیز در فرم درخشان خود قرار نداشت، اما ستاره ی فرانسوی هدف خود و هم تیمی هایش را رسیدن به صدر جدول قرار داده است.

 

" این فصل مشابه فصل گذشته نیست. فصل گذشته بازی ها را با شش گل آغاز کردم و حالا در آغاز فصل کنونی فوق العاده ظاهر نشدیم، اما در حال حاضر در حال بازگشت هستیم."

 

" شخصاً، همواره سعی می کنم بهترین بازی ها را برای تیمم انجام دهم. اگر بتوانم 10 گل برای تیم به ثمر برسانم خارق العاده خواهد بود."

 

" درست است که گل های زیادی در این فصل به ثمر نرسانده ام، اما این فصل هنوز به اتمام نرسیده است."

 

" می خواهم تیم برنده باشد و دوباره به صدر جدول رقابت ها بازگردد تا بتوانیم اسکودتو را که مهم ترین هدف است کسب کنیم."

 

" آیا می توانیم به صدر بازگردیم؟ ما ضرب المثلی در فرانسه داریم: در پایان مراسم رقص پول نوازنده ها را پرداخت کنید! این بدین معنی است که همه چیز در پایان مشخص خواهد شد."

 

گفته می شود با برد یوونتوس در دیدار روز یکشنبه لیگ دوباره از نو آغاز می شود:

 

" می توان این را گفت، به خاطر اینکه ما می دانیم اگر این بازی را برنده شویم برای ما بسیار خوب خواهد بود."

 

" اما ما به این بازی به عنوان یک تک بازی سه امتیازی نگاه می کنیم، هنوز به چیزی نرسیده ایم و راه طولانی تا پایان وجود دارد."

 

" دوست دارم در مقابل فیورنتینا برنده دیدار باشیم. می دانیم فیورنتینا همانند بقیه ی حریفان در حال گذراندن فصلی بسیار خوب است."

 

" بنابراین، مهم ترین چیز برای ما نتیجه گرفتن در مقابل آن ها و تیم های نزدیک صدر جدول است."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: